Як збільшити кількість клієнтів процедуру нарощування вій?
Майстер-новачок часто потрапляє в замкнуте коло: щоб отримати більше досвіду в нарощуванні, потрібно більше клієнтів. А щоб більше клієнтів записувалися на процедуру — потрібно більше досвіду. Як з нього вибратися, ми розповімо в цій статті. Розглянемо працюють способи, які допоможуть збільшити потік клієнтів.
- Спосіб №1: Заведіть блог з красивим візуалом
У будь-якого майстра повинна бути робоча сторінка з прикладами робіт. І крапка. Клієнти часто вибирають майстра, гортаючи інстаграм, й переглядаючи сподобалися фото нарощування. Тому красиві зображення "До/Після", лаконічні підписи, геолокація до кожного посту та правильно оформлена шапка профілю — то, без чого не обійтися.
Блог — відмінна можливість побудувати особистий бренд для майстра-початківця. Необов'язково вкладатися в рекламу та збирати десятки тисяч передплатників. Вам потрібна активна аудиторія з вашого міста, яка із задоволенням запишеться до вас на процедуру. - Спосіб № 2: Розміщуйте роботи на профільних сайтах і в соціальних мережа.
Складіть список майданчиків, груп і сайтів beauty-індустрії, які розміщують вдалі роботи лешмейкерів. Вибирайте ресурси, які відвідують мешканки вашого міста — це важливо. Домовтеся про розміщення своїх робіт з посиланням на ваш робочий профіль в Instagram, номером телефону або іншими контактами. - Спосіб №3: "Знижка за рекомендацію"
Елементарна математика: якщо кожна ваша клієнтка приведе з собою подругу, у вас буде у два рази більше клієнтів. А щоб вас охочіше радили, придумайте спеціальну пропозицію: наприклад, знижку 10% на наступну процедуру кожному, хто порекомендує вас подрузі. Варіацій може бути безліч, але це дійсно працює. Адже клієнти набагато охочіше працюють з перевіреними майстрами. - Спосіб №4: Співпрацюйте з бізнесом
Взаємовигідний обмін рекламними матеріалами — фішка, яку рідко використовує локальний бізнес. І дуже даремно. Адже варіантів співпраці може бути маса: від обміну візитками до % за кожного приведеного клієнта. Тому складіть список бізнесів у вашому місті, які надають beauty-послуги, та запропонуйте підвищити потік клієнтів разом. - Спосіб №5: Виділяйтеся серед колег
Вам потрібно розробити своє, унікальне, що запам'ятовується пропозицію, щоб запам'ятається клієнтам, і виділиться серед сотень схожих профілів. Наприклад, "Безкоштовна корекція + гарантія на нарощування 2 тижні", "Кожне 10 нарощування за пів ціни", "Знижка 50% на ваш День народження". Саме УТП допоможе не тільки підвищити лояльність вже існуючих клієнтів, а й залучити нових.
Бажаємо вам більше задоволених клієнтів!